Västra Ekoskolan

Just nu på fritids. Västra Ekoskolan är en friskola som omges av skog och den vackra naturen och det är 5 minuters bilfärd från Tungelsta. Västra Ekoskolan drivs av en föräldraförening och här finns förskoleklass, årskurserna 1-6,. I fyra grupper Förskoleklass, 1-2, 3-4 och 5-6 samt fritidsverksamhet. Skolan är avgiftsfri och finansieras av den skolpeng som varje barn i vårt land tilldelas. Dags att ansöka om skolskjuts! Läs om vad som gäller och ansök om skolskjuts via kommunens e-tjänst på. Klockan hal.

OVERVIEW

This web page ekoskolan.se currently has an average traffic classification of zero (the smaller the better). We have sifted zero pages inside the domain ekoskolan.se and found two websites linking to ekoskolan.se.

EKOSKOLAN.SE RANKINGS

This web page ekoskolan.se has seen variant quantities of traffic all round the year.
Traffic for ekoskolan.se

Traffic ranking (by month) for ekoskolan.se

Traffic ranking by day of the week for ekoskolan.se

Västra Ekoskolan

WHAT DOES EKOSKOLAN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ekoskolan.se Mobile Screenshot of ekoskolan.se Tablet Screenshot of ekoskolan.se

EKOSKOLAN.SE HOST

Our web crawlers identified that a single root page on ekoskolan.se took two thousand three hundred and seventy-five milliseconds to download. I could not discover a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider ekoskolan.se not secure.
195.74.38.95

I found that this domain is using the Apache operating system.

DESCRIPTION

CONTENT

This web page ekoskolan.se states the following, "Västra Ekoskolan är en friskola som omges av skog och den vackra naturen och det är 5 minuters bilfärd från Tungelsta." Our analyzers saw that the webpage also stated " Västra Ekoskolan drivs av en föräldraförening och här finns förskoleklass, årskurserna 1-6,." The Website also said " I fyra grupper Förskoleklass, 1-2, 3-4 och 5-6 samt fritidsverksamhet. Skolan är avgiftsfri och finansieras av den skolpeng som varje barn i vårt land tilldelas. Dags att ansöka om skolskjuts! Läs om vad som gäller och ansök om skolskjuts via kommunens e-tjänst på."

VIEW SIMILAR DOMAINS

Ecoschool - The Archbishops Seminary School - Home

The Seminary School launched the Ekoskola project in the year 2009. To this date, we were awarded the silver award and afterwards we were given the Green Flag twice which is an internationally acknowledgment for the environmental quality of our school. NEWS OF SCHOLASTIC YEARS 2012-2013, 2013-2014, 2014-2015.

Ekoskrzynka

Aby zalogować się i móc składać zamówienia proszę kliknąć w link Panel użytkownika w górnym menu. SLOW FOOD mówi NIE dla FAST FOOD, czyli jak ślimakiem zwalczać zło.